Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 10 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Jeseník, Rejvízský most
Dvořák, Jan ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Náplní diplomová práce je návrh křižovatky silnic I/44 a II/453 v intravilánu města Jeseník. Součástí návrhu je řešení pěší dopravy a napojení na přilehlé účelové komunikace.
Dopravní řešení I/43 Lipůvka
Londin, Filip ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá dopravním řešením na silnici I/43 Lipůvka. Cílem této práce je analyzovat současný stav a vyhledat možnosti zvýšení kapacity a zlepšení stavu. Zkoumanými místy jsou především křižovatky I/43 x II/379 (Blansko), I/43 x II/379 (Drásov). Práce se pokouší odhadnout a popsat přínosy a náklady uvažovaných řešení.
Studie křižovatky silnice I/2 s ulicí Školní v Pardubicích
Hauk, Martin ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je studie úpravy stávající křižovatky silnice I/2 a ul. Školní nacházející se v západní části Pardubic. Jedná se o stykovou neřízenou křižovatku v intravilánu. Problémem v dané křižovatce je vysoká intenzita dopravy. Tato práce se zabývá řešením tohoto problému zkapacitněním křižovatky, aby byl usnadněn výjezd ze Školní ulice, a zajištěním vetší bezpečnosti, protože zde bylo v minulosti nespočet nehod. Výsledkem práce je návrh tří variant řešení úpravy a následně vybrána jedna varianta, která nejlépe řeší zvýšení kapacity a bezpečnosti křižovatky.
Crossroad III/42510, III/39528, III/41619 - Study
Žůrek, Jakub ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
The subject of this bachelor thesis is a technical study focusing on an adjustment of the four-legged intersection of roads III/42510, III/39528 and III/41619. The intersection is located between villages Ledce u Židlochovic and Hrušovany u Brna and is an important connection of forementioned roads. The reason of this study is a poor road condition, poor traffic markings condition and relatively high traffic accident rate. After measuring and processing traffic data it has been found, that the intersection doesn’t provide sufficient traffic flow for maximum potential traffic rates. Three versions focusing on safety and increasing maximum potential traffic flow were designed and the most optimal one was chosen.
Křižovatka silnic I/35 x III/4868 - Střítež nad Bečvou
Klemšová, Marie ; Smolka, Zdeněk (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je technická studie, která má za cíl navrhnout úpravy stávající průsečné křižovatky silnic I/35 s III/4868. Křižovatka se nachází u obce Střítež nad Bečvou, mezi městy Valašské Meziříčí a Zubří ve Zlínském kraji. Důvodem pro zpracování studie je nevyhovující stav křižovatky, v jejíž blízkosti se nachází nebezpečný železniční přejezd. Pomocí směrového průzkumu a kapacitního posouzení bylo zjištěno, že je křižovatka z hlediska kapacity nedostačující. Zpracovány jsou čtyři varianty, které navrhují různá řešení.
Křižovatka silnic I/14 x III/3037 x III/3038 x III/3039 - Červený Kostelec
Žůrek, Jakub ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je zpracování technické studie, která se zaměřuje na úpravu pěti větvové křižovatky silnic I/14, III/3037, III/3038 a III/3039. Křižovatka se nachází v intravilánu města Červený Kostelec, v jeho hlavním centru dění. Hlavními důvody zadání technické studie je potřeba vyřešit komplikovanou a rozlehlou křižovatku v centru města, navrhnout řešení na zaslepení alespoň jedné vstupující komunikace, čím se má zmenšit její plocha, a zároveň aby se tak vytvořil zvětšený prostor pro náměstí. V rámci technické studie byli navržené tři kapacitně posouzené varianty řešení samotné křižovatky, a zároveň v souvislosti se zaslepením komunikace byli navržené další dvě varianty řešení vodorovného dopravního značení přilehlé křižovatky na Tyršovom náměstí. Zmiňované varianty jsou závěrečným výstupem technické studie.
Crossroad III/42510, III/39528, III/41619 - Study
Žůrek, Jakub ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
The subject of this bachelor thesis is a technical study focusing on an adjustment of the four-legged intersection of roads III/42510, III/39528 and III/41619. The intersection is located between villages Ledce u Židlochovic and Hrušovany u Brna and is an important connection of forementioned roads. The reason of this study is a poor road condition, poor traffic markings condition and relatively high traffic accident rate. After measuring and processing traffic data it has been found, that the intersection doesn’t provide sufficient traffic flow for maximum potential traffic rates. Three versions focusing on safety and increasing maximum potential traffic flow were designed and the most optimal one was chosen.
Studie křižovatky silnice I/2 s ulicí Školní v Pardubicích
Hauk, Martin ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je studie úpravy stávající křižovatky silnice I/2 a ul. Školní nacházející se v západní části Pardubic. Jedná se o stykovou neřízenou křižovatku v intravilánu. Problémem v dané křižovatce je vysoká intenzita dopravy. Tato práce se zabývá řešením tohoto problému zkapacitněním křižovatky, aby byl usnadněn výjezd ze Školní ulice, a zajištěním vetší bezpečnosti, protože zde bylo v minulosti nespočet nehod. Výsledkem práce je návrh tří variant řešení úpravy a následně vybrána jedna varianta, která nejlépe řeší zvýšení kapacity a bezpečnosti křižovatky.
Dopravní řešení I/43 Lipůvka
Londin, Filip ; Pavlíček, Jan (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá dopravním řešením na silnici I/43 Lipůvka. Cílem této práce je analyzovat současný stav a vyhledat možnosti zvýšení kapacity a zlepšení stavu. Zkoumanými místy jsou především křižovatky I/43 x II/379 (Blansko), I/43 x II/379 (Drásov). Práce se pokouší odhadnout a popsat přínosy a náklady uvažovaných řešení.
Jeseník, Rejvízský most
Dvořák, Jan ; Smítal, Petr (oponent) ; Holcner, Petr (vedoucí práce)
Náplní diplomová práce je návrh křižovatky silnic I/44 a II/453 v intravilánu města Jeseník. Součástí návrhu je řešení pěší dopravy a napojení na přilehlé účelové komunikace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.